Sp. z o.o.
Sprawdź najnowsze aktualności:
Projekt „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej”
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013
w ramach działania 1.1 Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach
powyżej 15 tys. RLM priorytetu I – Gospodarka wodno – ściekowa.
Dziennik Realizacji Projektu
03.11.2015 r.
Wpływ płatności końcowej z UE w formie refundacji.
22.10.2015 r.
Otrzymanie informacji od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o zatwierdzeniu wniosku o płatność końcową.
13.03.2015 r.
Złożenie wniosku końcowego o płatność, rozliczającego postęp rzeczowy i finansowy realizacji projektu.
18.02.2015 r.
Wpływ szóstej transzy środków z UE w formie refundacji.
09.02.2015 r.
Otrzymanie informacji od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o zatwierdzeniu VI wniosku beneficjenta o płatność.
12.12.2014 r.
Złożenie VI wniosku o płatność, dokumentującego postęp rzeczowy i finansowy realizacji projektu.
09.10.2014 r.
Wpływ piątej transzy środków z UE w formie refundacji.
01.10.2014 r.
Otrzymanie informacji od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o zatwierdzeniu V wniosku beneficjenta o płatność.
30.09.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.09.2014 r. do 30.09.2014 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.), oraz podpisanie protokołu odbioru końcowego.
23.09.2014 r.
Uzyskanie decyzji na użytkowanie rozbudowy oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Woli Dalszej.
19.09.2014 r.
Uzyskanie decyzji – pozwolenie wodno-prawne na odprowadzanie do rzeki Wisłok oczyszczonych ścieków komunalnych z Oczyszczalni Ścieków w Woli Dalszej.
18.09.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 18.09.2014 r.
12.09.2014 r.
Złożenie V wniosku o płatność, dokumentującego postęp rzeczowy i finansowy realizacji projektu.
05.09.2014 r.
Dnia 5 września 2014 roku odbyła się Konferencja podsumowująca projekt „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej”.
14.08.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.07.2014 r. do 31.07.2014 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 14.08.2014 r.
17.07.2014 r.
Wpływ czwartej transzy środków z UE w formie refundacji.
11.07.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.06.2014 r. do 30.06.2014 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 11.07.2014 r.
09.07.2014 r.
Otrzymanie informacji od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o zatwierdzeniu IV wniosku beneficjenta o płatność.
03.07.2014 r.
Wpływ środków z UE w formie zaliczki.
26.06.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.05.2014 r. do 31.05.2014 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 26.06.2014 r.
13.06.2014 r.
Złożenie IV wniosku o płatność, dokumentującego postęp rzeczowy i finansowy realizacji projektu.
30.05.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.04.2014 r. do 30.04.2014 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 30.05.2014 r.
09.05.2014 r.
W tym roku przypada dziesiąta rocznica członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Z tej okazji w ramach ogólnopolskiej akcji „Dni Otwartych Funduszy Europejskich”, Łańcucki Zakład Komunalny Sp. z o.o. dnia 9 maja 2014 r. zaprosił mieszkańców do zwiedzania modernizowanej oczyszczalni.
16.04.2014 r.
Wpływ trzeciej transzy środków z UE w formie refundacji.
11.04.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.03.2014 r. do 31.03.2014 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 11.04.2014 r.
02.04.2014 r.
Otrzymanie informacji od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o zatwierdzeniu III wniosku beneficjenta o płatność.
27.03.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.02.2014 r. do 28.02.2014 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 27.03.2014 r.
14.03.2014 r.
Złożenie III wniosku o płatność, dokumentującego postęp rzeczowy i finansowy realizacji projektu.
25.02.2014 r.
Wpływ drugiej transzy środków z UE w formie refundacji.
20.02.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.01.2014 r. do 31.01.2014 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 20.02.2014 r.
19.02.2014 r.
Podpisanie aneksu nr POIS.01.01.00-00-333/12-01 do umowy o dofinansowanie z dnia 09.07.2013 r. nr POIS.01.01.00-00-333/12-00 Projektu „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej” nr POIS.01.01.00-00-333/12 w ramach działania 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM priorytetu I Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Aneks dotyczy zmiany wartości projektu z kwoty 42 919 383,05 PLN na kwotę 39 229 383,05 PLN i wysokości dofinansowania z kwoty 24 233 534,97 PLN na kwotę 22 150 439,97 PLN.
12.02.2014 r.
Podpisanie aneksu do umowy pożyczki pieniężnej na dofinansowanie zadania z dziedziny ochrony środowiska i gospodarki wodnej pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej” z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, zmniejszającego kwotę pożyczki z wysokości 5 795 000,00 zł do wysokości 4 000 000,00 zł.
11.02.2014 r.
Otrzymanie informacji od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o zatwierdzeniu II wniosku beneficjenta o płatność.
23.01.2014 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.12.2013 r. do 31.12.2013 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 23.01.2014 r.
16.12.2013 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.11.2013 r. do 30.11.2013 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 16.12.2013 r.
13.12.2013 r.
Złożenie II wniosku o płatność, dokumentującego postęp rzeczowy i finansowy realizacji projektu.
10.12.2013 r.
Wpływ pierwszej transzy środków z UE w formie refundacji.
29.11.2013 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.10.2013 r. do 31.10.2013 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013 r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 29.11.2013 r.
27.11.2013 r.
Otrzymanie informacji od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o zatwierdzeniu I wniosku beneficjenta o płatność.
31.10.2013 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.09.2013 r. do 30.09.2013 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 31.10.2013 r.
17.10.2013 r.
Podpisanie umowy o pożyczkę pomostową z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie – umowa nr 57/2013/OW/R/PM z dnia 17.10.2013 r. na kwotę 4 559 790,76 zł.
19.09.2013 r.
Podpisanie aneksu do umowy pożyczki pieniężnej na dofinansowanie zadania z dziedziny ochrony środowiska i gospodarki wodnej pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej” z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, zmniejszającego kwotę pożyczki z wysokości 8.610.000,00 zł do wysokości 5 795 000,00 zł.
17.09.2013 r.
Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie pozytywnie rozpatrzył wniosek o pożyczkę pomostową i przyznał pożyczkę w wysokości 4 559 790,76 zł.
13.09.2013 r.
Złożenie wniosku o płatność, dokumentującego postęp rzeczowy i finansowy realizacji projektu.
13.09.2013 r.
Złożenie korekty do wniosku o pożyczkę pomostową, dotyczącej zmniejszenia wnioskowanej kwoty.
09.09.2013 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.08.2013 r. do 31.08.2013 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 09.09.2013 r.
04.09.2013 r.
Złożenie wniosku o pożyczkę pomostową do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.
12.08.2013 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.07.2013 r. do 31.07.2013 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 12.08.2013 r.
15.07.2013 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 01.05.2013 r. do 30.06.2013 r. (Roboty budowlane zgodne z umową nr 1/ZP/OŚ/2013 z dnia 19.03.2013r.). Protokół odbioru wykonywanych robót (częściowy) z dnia 15.07.2013 r.
09.07.2013 r.
Podpisanie umowy o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej – umowa nr POIS.01.01.00-00-333/12-00 Projektu „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej” w ramach działania 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM priorytetu I Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
03.07.2013 r.
Weryfikacja wniosku o dofinansowanie w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
25.06.2013 r.
Weryfikacja wniosku o dofinansowanie w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
05.06.2013 r.
Weryfikacja wniosku o dofinansowanie w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
03.06.2013 r.
Podpisanie umowy przez Wykonawcę (INSTAL Kraków S.A.) przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej” z Podwykonawcą (Zakład Usług Elektromechanicznych „ALFA” Sp. J.D. i W. Bała) na wykonanie pełnego zakresu instalacji elektrycznych i AKPiA.
27.05.2013 r.
Podpisanie umowy z Wykonawcą – ENVI KONSULTING Marek Gazda, na Pomoc techniczną dla Jednostki Realizującej Projekt w ramach projektu „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej”.
24.05.2013 r.
Podpisanie umowy pożyczki pieniężnej na dofinansowanie zadania z dziedziny ochrony środowiska i gospodarki wodnej pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej” z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. Wysokość pożyczki 8.610.000,00 zł.
22.05.2013 r.
Zakończenie robót wykonywanych w okresie od 18.04.2013 r. do 30.04.2013 r. (przygotowanie placu budowy). Protokół odbioru z dnia 22.05.2013 r.
15.05.2013 r.
Podpisanie umowy na nadzór autorski nad realizacją inwestycji pn. „Rozbudowa przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej” z firmą BIPROWOD-WARSZAWA Sp. z o.o.
10.05.2013 r.
Podpisanie umowy przez Wykonawcę (INSTAL Kraków S.A.) przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej” z Podwykonawcą (INŻYNIERIA RZESZÓW S.A.). Umowa obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych, technologicznych i instalacyjnych. Termin wykonania zadania: 31.07.2014 r.
07.05.2013 r.
Przeszkolenie pracowników z zakresu BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami, szkolenia trwają.
06.05.2013 r.
Podpisanie umowy z Zakładem Szkolenia „BEHAPOL” – doradztwo z zakresu BHP dla Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
06.05.2013 r.
Podpisanie umowy przez Wykonawcę (INSTAL Kraków S.A.) przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej” z Podwykonawcą (IGLOOBUD Sp. z o.o.) na wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych.
25.04.2013 r.
Ogłoszenie przetargu na Pomoc techniczną dla Jednostki Realizującej Projekt w ramach projektu „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej”. Ogłoszenie zamieszczone w BZP dnia 25.04.2013 r.
18.04.2013 r.
Rozpoczęcie robót budowlanych na podstawie pozwolenia na budowę nr AB-VII.6740.9.2011 Decyzja Nr 128/11.
08.04.2013 r.
Podpisanie umowy z Wykonawcą – Biuro Inwestorskie Janusz Rybka na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej”.
27.03.2013 r.
Weryfikacja wniosku o dofinansowanie w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
26.03.2013 r.
Przekazanie placu budowy. Protokół z przejęcia placu budowy z dnia 26.03.2013 r.
19.03.2013 r.
Podpisanie umowy z Wykonawcą – INSTAL Kraków S.A. na „Rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej”.
14.03.2013 r.
Ogłoszenie przetargu na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej”.Ogłoszenie zamieszczone w BZP dnia 14.03.2013 r. pod numerem 103404 – 2013.
13.11.2012 r.
Ogłoszenie przetargu na „Rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej”. Ogłoszenie opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2012/S 218-359078 w dniu 13.11.2012 r.
18.06.2012 r.
Złożenie wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o dofinansowanie z Funduszu Spójności.
06.03.2012 r. – 03.04.2012 r.
Opracowanie Studium wykonalności inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Woli Dalszej”.
30.03.2011 r.
Wydanie decyzji na pozwolenie na budowę – 30.03.2011 r. Data uprawomocnienia decyzji – 15.04.2011 r.
15.02.2011 r.
Złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę.
23.08.2010 r.
Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na rozbudowę i modernizację Oczyszczalni Ścieków w Łańcucie przez firmę BIPROWOD-WARSZAWA Sp. z o.o. – Protokół odbioru – 23.08.2010 r.
28.08.2009 r.
Podpisanie umowy z Wykonawcą – BIPROWOD-WARSZAWA Sp. z o.o. na „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na rozbudowę i modernizację Oczyszczalni Ścieków w Łańcucie”.
21.07.2009 r.
Ogłoszenie przetargu na „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na rozbudowę i modernizację Oczyszczalni Ścieków w Łańcucie”. Ogłoszenie zamieszczone w BZP dnia 21.07.2009 pod numerem 246638 – 2009.
Łańcucki Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Łańcucie,
37-100 Łańcut ul. Traugutta 20.
e-mail: biuro@lzk-lancut.pl